Kontekst

on

Najlepsze reklamy trwają zazwyczaj kilkadziesiąt sekund, a potrafią przekonać do promowanych produktów miliony ludzi. Jak się to dzieje? Spróbuję Wam to treściwie wyjaśnić. Bardzo ważny w tym wszystkim jest kontekst. W końcu reklamy – tak jak już wspomniałam – nie trwają godzinami. Trzeba wykorzystać każdą sekundę, aby osiągnąć zamierzone cele. Bardzo ważny jest też wybór odpowiedniego pasma. Jeśli na przykład chcecie reklamować produkty kulinarne, to zdecydowanie lepiej jest to robić w przerwach między popularnym programem o gotowaniu, jeśli chcecie reklamować płyty warstwowe – warto to zrobić w okolicach programu związanego z tematyką budowlaną. Takie zestawienie zazwyczaj osiąga pożądany skutek. Przede wszystkim dlatego, że przed telewizorami znajduje się określony target, który interesuje się tą tematyką. Poza tym, wiele osób jest zainteresowanych zrobieniem określonych produktów i reklama w tym czasie to strzał w przysłowiową dziesiątkę, która momentalnie przyczynia się do wzrostu zainteresowania daną marką.  W spocie trzeba też zwracać uwagę na miejsce, w którym odbywa się promowanie produktów. Powinno być czyste, a osoba musi mieć bardzo przyjazną aparycję.